dilluns, 28 de setembre del 2015

B

L'arribada d'en B ha estat el millor que m'ha passat a la vida. Tant que es mereixeria un bloc només per parlar d'ell.

Ja abans que nasqués i durant aquests cinc mesos li he dedicat gairebé  totes les estones de costura. Qualsevol que hagi tingut un nadó ja s'imaginarà que no han estat pas moltes les estones lliures. Ja què, tot i què en B és molt bon nen, moltes vegades m'agrada simplement veure'l dormir sabent que el temps passarà ràpid i amb ànsies de gaudir-lo tot el possible.

El primer que li vaig cosir va ser un bon joc de nadó: 
- sac,
- tovallola, 
- necesser, 
bandana i 
- pinça pel xumet (que ara veig totalment prescindible perquè  en B només vol pit i el xumet li fa basques). 

La tela la va escollir el pare: blava i amb superherois!









No podien faltar tampoc les bosses per a la roba per l'hospital. Vaig fer-ne set i les vaig utilitzar totes encara que em diguessin que eren massa. Si les hagués de fer un altre cop en tornaria a fer set igual! 
Són reversibles perquè  van folrades, així la costura queda neta, i es tanquen  amb dos snaps.



També li vaig fer algunes peces de roba! Com aquest conjunt de barret, samarreta i pantalons xiana, aquest pijama o aquest mono d'estiu:










Reconec que cosir roba abans de què nasqués no ha estat gaire profitós. Si sumeu: què no és fàcil encertar la talla abans que el nadó hagi nascut, que la roba de nadó dura ben poc i si a sobre comptem que aquest any l'estiu va arribar molt aviat... ja us podeu imaginar: li hem pogut posar ben poc.


Els pròxims dies us aniré ensenyant el que he anat cosint un cop ja havia nascut en B. Tot i què com us deia abans tampoc ha estat molt ja que davant menjar, dormir i dutxar - se, la costura baixa molts esglaons en les prioritats vitals.

Si n'he fet servir algun patró o tutorial us l'he enllaçat a la peça corresponent. La resta de coses que no tenen enllaç són fetes a ull o amb patró tret de peces comprades.

Si algú em llegeix i té algun dubte, pot preguntar via comentari! Arreveure.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada