dilluns, 24 d’octubre del 2016

Patch pocket

Només veure aquest softshell de Cal Joan vaig pensar en una jaqueta d'entretemps pel B. És una tela que es cus realment bé, molt recomanable! 

Volia fer el CC de la cool bomber de fans d'ottobre però ni arribava a temps ni arribava a la talla. Així que al final vaig calcar una 92 de la patch pocket sabent que li vindria gran i la podríem aprofitar.


Us agrada? Té coses molt millorables, com que la caputxa és  un pèl mes gran del compte, suposo que per no haver apurat bé els marges de costura, però per ser la primera jaqueta que faig estic força satisfeta. També he après que cal llegir bé les instruccions abans de començar quan es tracta de costures una mica més complicades, vaig llegir en diagonal i després vaig veure que havia complicat massa algunes coses.

Com que és dilluns vaig a voltar per menuda inspiración de la pantigana.

8 comentaris:

  1. Respostes
    1. La vostra tela té força mèrit jajaja gràcies pel comentari!

      Elimina
  2. No m'agrada... sinó que m'encanta!!!! Per a quan explicacions pas a pas, jeje, necessito classes per a principiants de cosir a màquina. En serio, m'agrada molt l'estampat de la tela i l'estil! txell

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quan vulguis ja saps, només cal que diguis dia i ens hi posem ;)

      Elimina
  3. Es muy bonita y se ve calentita!!!

    ResponElimina
  4. És molt maca!!! Segur que l'aprofita un munt! La tela és preciosa i el soft shell ha estat tot un encert! Jo li vaig fer la cool bomber i li posem cada dia, quan arribi a la talla ja la cosiràs! El cc està molt ben explicat!

    ResponElimina
  5. ¡Preciosísima! Lástima que la talla de la Cool Bomber no te llegara, aunque has hecho una maravilla con este otro patrón. ¡Gracias por enlazarla al blog de fans de Ottobre!

    ResponElimina