dijous, 6 d’abril del 2017

Conjuntazo... però a l'abril!

Aquesta entrada havia de fer-la la setmana passada per participar alhora a rums i al conjuntazo de fans d'ottobre, però al final no vaig poder enllestir els jeggins a temps!

La samarreta és una kiwiseeds de la 1/2017, acceptant la proposta que ens feia l'Anna de Cal Joan. És una 164 de llargària i 170 d'ample i em queda com una mitjana de botiga.
Els jeggins són els stream de la 2/2017. Vaig calcar una 40 i no vaig afegir marge de costura. Quan els vaig veure cosits vaig pensar que no m'entrarien pas però la tela és super elàstica i em queden clavats, potser massa i hagués calgut una talla més,  de tot s'aprèn!

1 comentari:

  1. Vaya conjunto más chulo!! Pena que no llegaras para el sorteo...
    La camiseta es super alegre y los leggins ya verás que comodos!
    Gracias por enlazar en Fans de ottobre y particupar en nuestra propuesta.
    Besos

    ResponElimina