dissabte, 2 de desembre del 2017

Calendari d'advent 2017

L'any passat quan vaig veure aquest panell per fer un calendari d'advent a la web de Lulú Ferris no vaig poder estar-m'hi de comprar-ne un. Però en B encara era massa petit per entendre-ho! No passa res... ha estat guardat fins fa una dies i és la manualitat nadalenca de la casa pel 2017!


Cada any en faig una, podeu veure el pessebre o un mega tió d'amigurumis en un post anterior.

Respecte al panell, val a dir que no té bona rentada. Era molt més maco però en rentar-lo després de cosir-lo ha perdut bastant color. Una llàstima. Si us animeu a fer-ho llegiu abans les instruccions i mireu el vídeo de la botiga, jo no ho vaig fer (malameeeent) i em vaig complicar bastant la vida!

Què tingueu bona espera nadalenca!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada