dijous, 17 de juliol del 2014

Regals de naixement de la Sara

A la Sara, filla de la meva amiga Ana, l'esperàvem amb molta il·lusió, per això li vaig dedicar moltes estonetes.

Mesos abans que arribés, a una botiga per a nadons, vaig veure uns sacs per portar-los tant al cotxet com a coll ben tapadets. I la Sara venint al febrer, amb el fred, en necessitaria un. Però la roba era de colors foscos i avorrits i no em va agradar gens. Decidit: la Sara en tindria un de sac, però divertit!

I amb aquest objectiu, un encert segur sempre és la botiga online I love Kutchi. En aquesta botiga trobareu les teles més maques envoltades de tendresa i mims. Era tan difícil escollir una sola tela, que al final vaig fer-ne dos sacs amb interiors diferents i guata de diferent gruix:

El patró és molt fàcil, és un quadrat de 1m x 1m amb cremallera i/o botons, com es prefereixi.

I, com que hi havien més teles boniques... vaig fer-li també un pitet!

I no va acabar aquí... però m'ho guardo per un altre post més endavant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada