dimarts, 5 d’agost del 2014

Bossa per l'Anna

Aquests dies no he publicat res... no pas perquè estigués de vacances. He estat molt enfeinada amb la bossa que li he regalat a l'Anna pel seu sant.
En veure-la al creativa va dir que li agradava molt, així que li vaig comprar d'amagat per fer-li. He trigat dos anys! Al primer intent vaig deixar - ho per millor ocasió. I ara fa una setmana ja em cremava tenir-la sense fer i em vaig posar.
No és pas complicada mirant enrere amb perspectiva. Però com la botiga era de Romania, les instruccions venien en anglès i no gaire detallades. Així que qualsevol pas me'l mirava 3 vegades per no equivocar - me. Odio haver de desfer el que tinc fet :/
I encara podria haver trigat més, però la butxaca externa amb cremallera la vaig deixar sense fer. Sinó no arribava al sant!
El resultat després de fer aplicacions, brodar, donar - li forma, cosir i rematar és aquest:

Què us sembla?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada