divendres, 13 de novembre del 2015

Crocodile i Baggy Bottom

La subscripció a l'ottobre és la que més rentabilitzo, està clar!

L'ottobre 1/2015 inclou el patró de suadora crocodile i em va encantar. Com que no tenia teles per combinar i fer-la igual que a la revista, em vaig inventar aquesta combinació: cos de tela de suadora i mànigues, caputxa i butxaca (afegit de la casa) de tela de samarreta. Anem per la talla 80 ja! :)

I a conjunt, amb la tela de suadora que em va quedar, li he cosit els baggy bottom de l'ottobre 4/2015. Són xulísims, el patró es cus rápid i no li fa falta cap ajust. Només dir-vos que per aprofitar que el tenia calcat n'he fet 3 més de pantalons que us ensenyaré en una altra entrada.


Li estic posant molt perquè va molt còmode!

Anem a veure altres models al bloc de fans d'ottobre?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada