dijous, 19 de novembre del 2015

Manteta Granny square

Ho confesso: sóc molt fredolica, nivell extrem! I encara que tinguem calefacció entre novembre i abril no puc concebre estar al sofà sense una manta a sobre.
Si a això sumes que el ganxet és relaxant i els granny squares són ideals per les estones lliures curtes...



No podia ser que a casa no tingués una manteta de granny squares!


Apa, ja estic preparada per l'hivern! Tot i què no em farà pas falta per veure avui les propostes a rums perquè a Barcelona sembla que el fred no vol arribar...

12 comentaris:

  1. És preciosa! Jo no tinc paciència pel ganxet però em sembla que li ensenyaré la foto a la meva sogra a veure si s'inspira i me'n fa una!! :-P

    ResponElimina
    Respostes
    1. Els granny square es fan molt ràpid! Una vegada fas el primer tots són iguals. I són molt agraïts perquè en una estoneta n'acabes el quadradet, perfecte per aquell moment que no tens temps de calcar patró, ni tallar tela, ni cosir ni tan sols una recta. I no has d'anar carregant amb tota la labor. Anima't!

      Elimina
  2. Quina feinadaa...
    el resultat a valgut la pena és molt bonica i dona molta alegria
    petons
    Tati

    ResponElimina
  3. hala!! qué pasada!! es super bonita!

    ResponElimina
  4. Que bonita !!! se ve muy calentita.

    ResponElimina
  5. M'encanta!!tinc ganes de ferne una pero no m'atreveixo...ho veig super dificil unir ela grannys... Pero si algun dia la faic.tinc clar que amb fons.blanc com has fet tu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies. Anima't a fer-la! La unió és fàcil, i com que ja és el final tens tantes ganes de tenir-la que no fa mandra posar-s'hi.

      Elimina
  6. M'encanta!!! Però tinc un problema amb el ganxet... no hi ha manera... és la meva assignatura pendent, però he vist alguna manteta de quadrets de mitja que potser intentaré...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també m'ho pensava fa un temps que no hi havia manera, però m'hi vaig posar en serio i mira... quan li agafes el què fins i tot és més fàcil que la mitja! Jo vaig començar amb amigurumis i poc a poc... ;)

      Elimina